نبودراهكار قانونی برای بازرسی ادواری آسانسورها سلامت مردم را تهدید می كند
نوشته شده توسط : xmovies

'محمد مرندی مقدم' روز چهارشنبه در حاشیه دومین همایش آموزشی تخصصی 'آسانسور، پله برقی و تجهیزات وابسته' در جمع خبرنگاران افزود: هر دستگاه آسانسور سالانه نیازمند یكبار بازرسی و بازبینی قطعات و تجهیزات است.

وی گفت: این در حالی است كه صرفا در كشور ما هر آسانسور در زمان نصب بازرسی و جهت صدور پایان كار گواهی استاندارد برای آن صادر می شود.

وی تاكید كرد: بازرسی ادواری از آسانسورها مهم ترین نیاز موجود است كه متاسفانه هیچ راهكار قانونی برای این امر جهت ورود به منازل مسكونی نداریم و توجیه مردم هم در این رابطه انجام نشده است.

مرندی مقدم اظهار داشت: اما با توجه به اهمیت موضوع ظرف یكی، دو سال گذشته بازرسی ادواری از آسانسورهای ادارات دولتی، وزارتخانه ها، بیمارستانها و غیره در حال انجام است كه متاسفانه 60 تا 70 درصد آسانسورهای بازرسی شده دارای مشكلات و نواقص مهم بوده اند كه برای رفع به مسوولان فنی هر اداره و بخش اعلام شده است.

وی با بیان اینكه سالانه 20 هزار بازرسی اولیه از آسانسورهای ساختمان های تازه ساز كشور انجام می شود، گفت: هم اینك به دنبال راهكار قانونی جهت اجرای بازرسی های ادواری از آسانسور در منازل مسكونی هستیم.ك/3

7496/659/330





:: برچسب‌ها: روز تعطیل , به من ,
:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: